Marketing mobilny to nowa fala marketingu, która umożliwia firmom dostęp do potencjalnych konsumentów w niemal każdym momencie ich dnia.
Ze względu na dostępność, jaką zapewniają konsumentom wszelkiego rodzaju urządzenia mobilne, firmy mogą teraz czerpać korzyści z ery cyfrowej w bardziej bezpośredni sposób niż kiedykolwiek wcześniej.Nie da się prowadzić marketingu sieciowego bez telefonu komórkowego. Twoja sieć i potencjalni użytkownicy muszą czuć, że jesteś dostępny w normalnych godzinach pracy, a telefon komórkowy zapewni Ci elastyczność w wychodzeniu i spotykaniu się z ludźmi bez utraty ani jednego połączenia. Smartfon pozwoli Ci również odbierać pocztę w podróży.Podczas prowadzenia marketingu mobilnego ważne jest, aby dostarczać klientom prawdziwą wartość. Urządzenia mobilne są dziś ważną częścią życia. Jeśli wysyłasz wiadomość tekstową, musi być ona odpowiednia i znacząca dla odbiorcy. Nie wysyłaj studentowi zaproszenia na kolację o wartości 5000 USD, kupon o wartości 10 USD okaże się o wiele bardziej wartościowy.Twoje reklamy powinny zawierać kody QR, aby pomóc klientom przyjaznym technologicznie. Kody dają dostęp do Twojej witryny, na której możesz oferować kupony lub specjalne oferty dla osób posiadających smartfony. Możesz umieścić kody QR na swoich wizytówkach, ulotkach lub reklamach w czasopismach. Klient może być naprawdę zainteresowany Twoim produktem lub usługą, a kod QR gwarantuje, że od razu może dowiedzieć się więcej o Twojej firmie.Tworząc treści do marketingu mobilnego, upewnij się, że przedstawiasz poczucie pilności oraz powód, dla którego klient powinien wykonać przynajmniej jakiś rodzaj działania. Jest to ważne, ponieważ strach przed utratą czegoś wyjątkowego jest jedną z najlepszych istniejących technik sprzedaży.
Ponadto bez działania, w którym klient może wziąć udział, nie prowadzisz żadnej natychmiastowej działalności.Marketing mobilny to świetna okazja do zaoferowania szerokiego asortymentu zniżek i innych informacji o Twojej firmie, więc powinieneś używać tego formatu, aby mieć pewność, że zawsze dajesz dobre oferty.
Twoi klienci muszą czuć się wyjątkowo, więc upewnij się, że przesyłasz im informacje o zniżkach i innych ofertach specjalnych.Przetestuj swoje strony docelowe, aby zobaczyć, który z nich działa lepiej. To świetna taktyka do wykorzystania w mobilnej kampanii marketingowej, ponieważ pozwala szybko umieścić lepszy materiał. Tworząc dwie unikalne strony docelowe, a następnie korzystając z narzędzi HubSpot, możesz przeprowadzić test podziału A/B i dowiedzieć się, na którą stronę wybrać.Granie o status swoich klientów to wielka sprawa i pewny sposób na ulepszenie kampanii marketingu mobilnego. Ludzie czekają w kolejce całymi dniami, aby kupić wysokiej klasy telefon, po części z tego samego powodu, dla którego ludzie noszą złoty zegarek: to symbol statusu. Oferowanie zachęt poprawiających status to świetny sposób na utrzymanie klientów w ryzach.Twoje reklamy na telefon komórkowy muszą być krótkie i przyjemne, w przeciwnym razie klient zostanie usunięty! Klienci nie chcą lub nie mają czasu na przewijanie długich wiadomości. Staraj się, aby Twoje reklamy były tak krótkie i zwięzłe, jak to możliwe, aby zwiększyć szanse na ich przeczytanie i klientów, którzy kupią Twój produkt!Traktuj media mobilne i społecznościowe jak legalne źródło prawdziwego biznesu. To, że wiele z tego dzieje się na małym ekranie, nie oznacza, że szansa jest niewielka. W rzeczywistości jest dokładnie odwrotnie. Mobilne i społecznościowe media to dwa z najszybciej rozwijających się obecnie dostępnych sposobów marketingu. Pamiętaj, aby zbudować strategię mobilną dla swojej marki.Teraz, gdy masz pełną wiedzę na temat marketingu mobilnego i tego, jakie korzyści może on przynieść Twojej firmie, możesz podjąć pierwsze kroki w kierunku zwiększenia swojej widoczności. Porady zawarte w tym artykule mogą być odskocznią do świata marketingu mobilnego i zwiększenia potencjału zysku dla Twojej firmy.