Praca z usługą marketingu cyfrowego zaczyna się od audytu.
Przeprowadzenie audytu witryny internetowej jest korzystne dla każdej firmy, która chce zwiększyć swoją obecność w Internecie. Audyt stron i sklepów internetowych identyfikuje problemy z architekturą serwisu. W rezultacie właściciele dowiadują się, gdzie można poprawić wydajność techniczną witryny. Proces audytu serwisu internetowego obejmuje zaangażowanie użytkownika, ruch na stronie, a także funkcjonalność oraz wydajność witryny. Pełny audyt witryn pozwala wykryć rozbieżności, które mogą skutkować karami Google. Kary wpływają na ranking na stronie rankingów wyszukiwarek Google. Audyt ocenia również, jak bardzo strona internetowa jest podatna na naruszenia bezpieczeństwa. Audyt strony internetowej jest integralną częścią tworzenia planu SEO dla każdego przedsiębiorstwa. Dla dużej firmy audyty oferują znacznie więcej niż tylko wykrycie błędów.
Przedsiębiorstwa stają się bardziej rentowne dzięki audytom SEO.
Pozwalają firmom wycofać się z wyszukiwania, aby odkryć nowe możliwości uzyskania przychodów. Pomagają także odkryć najbardziej dochodowe obszary, oprócz tego obecność przedsiębiorstwa online wpływa na rentowność online i offline. Audyt bezpieczeństwa serwisu WWW jest jednym z najważniejszych elementów audytu stron i sklepów internetowych. Identyfikuje podatności na naruszenia bezpieczeństwa. Audyt bezpieczeństwa zapobiega ujawnieniu poufnych informacji firmy lub jej gości. Audyt stanu witryny ocenia architekturę i użyteczność strony internetowej. Identyfikuje również potencjalne luki w strukturze treści, luki techniczne i szybkości witryny. Dodatkowo audyt stron i sklepów internetowych odkrywa nowe możliwości w zakresie kluczowych wskaźników wydajności. Aktywna obecność w mediach społecznościowych jest ważna dla ruchu w witrynie. Odpowiednia i ukierunkowana strategia w zakresie mediów społecznościowych przyciąga bardziej wykwalifikowanych potencjalnych klientów. Zwiększa również widoczność i poprawia zaangażowanie. Audyt mediów społecznościowych analizuje, które kanały treści działają najlepiej. Kanały treści obejmują narzędzia takie jak blogi, wideo, infografiki i media społecznościowe.