Obecnie, obsługa reklamowa firm, nie skupia się tylko na tradycyjnych działaniach promocyjnych, jakie może prowadzić niejedna internetowa agencja reklamowa.
Coraz większą uwagę reklamodawców skupiona jest na stale rosnącą grupę odbiorców, którzy korzystają z internetu. Dlatego też marketing internetowy staje się wręcz wiodącą metodą prowadzenia działalności i obecności na rynku, jaki umożliwi nam internetowa agencja reklamowa. W związku z tym rozszerza się również zestaw narzędzi, za pomocą których prowadzi się wspomniany marketing internetowy. Niedawno na rodzimym rynku pojawiły się firmy jak internetowa agencja reklamowa wykorzystujące media interaktywne. Wraz z rozwojem procesów przemysłowych i technologicznych niemal codziennie zmieniają się urządzenia, pozwalające na kontrolę przemysłu i jego dziedzin pokrewnych. Obecnie reklama w internecie jest ważna dla wielu osób. Wiele firm zajmujących się tworzeniem stron oferuje obecnie również pozycjonowanie, gdzie doszukuje się sposobów na uzyskanie szybkiego zysku, jednak w wielu przypadkach, osoby w nich pracujące nie posiadają należytej wiedzy. Tego rodzaju promocja w sieci powinna być prowadzona poprzez osoby, które mają w tej dziedzinie już pewne doświadczenie. Należy pamiętać, że niewłaściwa reklama internetowa możenie przynieść spodziewanego efektu. Osoba, która nie ma należytego doświadczenia może, zatem spowodować że strona spadnie w wynikach wyszukiwania.
Dziś w każdym mieście znajduje się internetowa agencja reklamowa. Stale rozwijające się i zdobywające coraz to nowych użytkowników portale internetowe, stały się przyczyną gwałtownego rozwoju wielu firm związanych z prowadzeniem reklamy i marketingu w internecie. To właśnie spowodowało fakt, że obsługa reklamowa firm uległa kompletnemu przeobrażeniu, dziś prowadzą je takie firmy jak internetowa agencja reklamowa. Wytworzono i wprowadzono do użytku, nowe, dopasowane do stale się zmieniających potrzeb media interaktywne. Bardzo wyraźny stał się podział przebiegający pomiędzy firmami zajmującymi się prowadzeniem reklamy w przy użyciu tradycyjnych środków, a tymi, które skupiły swoją uwagę na działaniach za pośrednictwem internetu, przez co internetowa agencja reklamowa będzie odgrywała coraz większą rolę.