Szukasz nowych, świetnych sposobów na promocję swojej firmy? Nie masz pewności, jak najlepiej dotrzeć do odbiorców online? Odpowiedzią na oba te pytania może być marketing wideo.
Wykorzystując filmy online do promowania swoich produktów i usług, możesz dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów.Filmy sprawiają, że Twoja witryna jest bardziej interaktywna, ale pamiętaj, że nie są one idealnym rozwiązaniem dla Twojej kampanii optymalizacji wyszukiwarek. Możesz zoptymalizować swoje filmy, wybierając opisowe tytuły wypełnione słowami kluczowymi i dodając transkrypcję lub podsumowanie treści filmu, który chcesz polecić.Poproś klientów o tworzenie własnych filmów. Możesz na przykład zorganizować konkurs i poprosić klientów o sfilmowanie siebie podczas korzystania z Twoich produktów. Nagradzaj najlepsze filmy ciekawą nagrodą i wykorzystaj nadesłane filmy jako materiał promocyjny do swojej kampanii marketingowej w mediach społecznościowych i na swojej stronie internetowej.Wirusowe filmy muszą mieć niesamowitą treść. Możesz nagrywać świetne filmy bez aparatu najwyższej jakości. Ludzie z pewnością obejrzą każdy film, który zawiera informacje, których naprawdę potrzebują. Postaraj się jednak uzyskać jak najlepszą kamerę wideo, aby zrobić wideo dobrej jakości.Bądź pewny siebie podczas swojego filmu. Twoi klienci będą postrzegać Cię jako ambasadora produktu, co oznacza, że powinieneś wykazać się pełnym zaufaniem do jego możliwości i wartości. Przećwicz prezentację kilka razy, aby upewnić się, że budujesz odpowiednie wrażenia i zainteresowanie potencjalnych klientów.Spróbuj użyć innych w swoich filmach.
To da ludziom wrażenie, że nie jesteś pełen gorącego powietrza.
Chociaż może być trochę trudno przekonać kogoś, że ludzie w Twoim filmie są prawdziwymi fanami Ciebie i Twoich produktów, jest to lepsze niż robienie filmów w pojedynkę.Jeśli oferujesz usługi swoim klientom, najlepszym sposobem, aby dać im wyobrażenie o tym, co robisz, jest stworzenie filmu, który dokumentuje różne kroki, które podejmujesz, aby wykonać tę usługę. Powinieneś poprosić znajomego, aby śledził Cię z kamerą następnym razem, gdy wykonasz tę usługę dla klienta.Nawet jeśli próbujesz wypromować firmę, dobrym pomysłem jest trochę osobiste podejście do dostarczania wideo. Oznacza to, że możesz dzielić się osobistymi historiami, które mogą pomóc Ci połączyć się z innymi. Upewnij się, że zachowujesz profesjonalizm, ponieważ w przeciwnym razie możesz stracić użytkowników.Dlaczego nie nagrać filmu podczas targów? Wielu ekspertów odwiedza targi i chciałoby poszerzyć własną bazę klientów, a umieszczenie ich nazwiska w witrynie to świetny sposób, aby to zrobić. Pamiętaj, aby zapisać ich informacje, aby poprawnie przeliterować ich imię i umieścić link do ich witryny, gdy publikujesz film — docenią to.Dołącz formularz zgody na swoją stronę wideo, aby zachęcić ludzi do zapisania się na Twoją listę mailingową. Ludzie mogą chcieć dowiedzieć się więcej o tym, o czym jest Twój film, więc możesz wykorzystać ten czas, aby uzyskać więcej informacji.Każde wydarzenie to dobry czas na nakręcenie filmu. W tym czasie poproś o wywiady przed kamerą z innymi profesjonalistami – wystarczy nawet krótki klip. Alternatywnie możesz edytować materiał filmowy, aby utworzyć i przesłać swego rodzaju film dokumentalny. Jeśli przemawiasz na wydarzeniu, poproś kogoś, aby sfilmowało Twoją przemowę.Marketing wideo to jedna z najlepszych dostępnych technik marketingowych. Najlepsze jest to, że każda firma, nieważne jak mała, może skorzystać z tej strategii. Dopóki możesz tworzyć filmy, które przemawiają do ludzi, możesz promować się w Internecie. Po prostu skorzystaj z porady, którą przeczytałeś tutaj, aby rozpocząć.